sunnuntai 4. syyskuuta 2011

Digijärkkäri -vinkkejä?

Nyt alkaa "vanha" kamera sen verran temppuilla, että on aika miettiä seuraajaa. Tykkään kuvaamisesta ja olen pikkuhiljaa itsekseni opetellut viemään kuvien ottamista hieman pidemmälle. Kaikki edelliset kamerani ovat olleet perinteisiä "käsilaukku" -malleja, mutta nyt mies suosittelee minua hankkimaan järjestelmäkamera.

Tähän asti olen vannonut Canonin nimeen, mutta muistakin merkeistä olisi kiva kuulla kokemuksia. Eli nyt kaikki kokemukset, sekä hyvät että huonot, jakoon!


Tämä olisi yksi vaihtoehto. Canon EOS500d 
kuva Canon

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Moro!
Joskus laittanut blogisi suosikkeihini ja nyt löysin tämän kameramiettimisesi. Oletko jo ostanut kameran? Itselläni on Canon'in 450D (jota varmaankaan ei enään myydä tai en tiedä). Olen ollut tosi tyytyväinen. Tosin runkoon en niinkään halunnut satsata vaan ehdottomasti laadukkaampiin linsseihin ;) Joihin sitten muuten saa rahaa uppoamaan aika nopeasti paljon. Uskoisin, että kaikki tämän päivän digikamerat on hyviä!

Mukavaa syksynjatkoa ja onnistuneita kuvia!
- Matikka

miitu kirjoitti...

En ole vielä kameraa hankkinut, täytyy varmaan odotella vuodenvaihteen yli että saa rahaa kasaan :) Kiva kuulla, että olet ollut Canoniisi tyytyväinen. Merkkinä on tosiaan minulla ykkösvaihtoehtona :)